Knowledge by Media House – tās ir zināšanas, ar kurām esam lepni dalīties!
Kā pieredzes bagātākā pilna servisa mediju aģentūra, regulāri organizējam publiskas un individuālas apmācības, kurās stāstam par dažādiem mārketinga un reklāmas speciālistiem nozīmīgām tematiem.

Knowledge by media-house
20+

novadīti publiski semināri

>400

semināra apmeklētāji

Aktuālās apmācības:

7.06. un 14.06., plkst. 13.00–16.30
  • Mediju plānošana: Nozīmīgākie termini un rādītāji

Knowledge by Media House semināru cikls atgriežas pie mediju plānošanas pamatiem un jūnija sākumā organizē divus seminārus par mediju plānošanas terminoloģiju.

Divas trešdienas pēc kārtas, tiešsaistes formātā, runāsim par pamata terminoloģiju (kontakti, sasniedzamība, GRP, TRP, affinity, frekvence, CPP) un par interneta plānošanas terminoloģiju (pozīcija, formāts, impresijas, klikšķi, CPM, CPC, capping u.c. termini).

Abu semināru informācija būs noderīga mārketinga un mediju speciālistiem, kuriem ikdienā jāplāno reklāmas materiālu izvietošana medijos – patstāvīgi vai ar aģentūras starpniecību. Iegūtā informācija palīdzēs vieglāk saprast mediju plānus un to, kā tos izvērtēt.

Semināru lektori:

  • 7. jūnijs, Pamata terminoloģija – Media House pētījumu analītiķe Līga Blūmentāle-Uiska
  • 14. jūnijs, Interneta plānošanas terminoloģija – Digital by Media House vadītājs Oskars Rozenbergs

Norises vieta: Tiešsaistē platformā Zoom

Dalības maksa:

  • abu semināru apmeklējums 80 EUR (iesk. PVN)
  • individuāli katrs seminārs atsevišķi 50 EUR (iesk. PVN)

Pēc semināra prezentācijas ieraksts un materiāli netiks izsūtīti semināra apmeklētājiem, tāpēc aicinām laikus sagatavot sev interesējošos jautājumus.

PIETEIKTIES