Konsultācijas

Lai arī cipari un aprēķini ir mūsu ikdiena, tomēr ir situācijas, kurās ticam, ka 1+1=3. Klienti augsti novērtē mūsu sadarbību, jo ikdienā sniedzam  konsultācijas dažādos mārketinga komunikācijas un mediju plānošanas jautājumos, lai palīdzētu pieņemt veiksmīgus lēmumus biznesa attīstībai un izaugsmei. Mediju tirgus apskati un jaunumi Mārketinga un komunikācijas mērķu noteikšana…

Lasīt vairāk

Pētījumi un analītika

Pētījumi un analītika ir viena no nozīmīgākajām mārketinga sastāvdaļām, tieši tāpēc regulāri nodrošinām klientiem daudzveidīgu tirgus un mediju auditorijas pētījumu izmantošanu, reklāmas reģistra datu apstrādi un analītiku, kā arī piedāvājam individuālu pētījumu izstrādi atbilstoši klientu vēlmēm un vajadzībām. Konkurentu reklāmas datu apstrāde un analītika Individuāli izstrādāta datu analīze un vizualizācija…

Lasīt vairāk

Stratēģija

  Mārketinga mērķu un biznesa rezultātu analīze Mārketinga komunikācijas stratēģija Mediju stratēģija Mērķauditorijas noteikšana un izvērtēšana Mediju plānošanas optimizācija (ar Wavemaker Pathfinder, CrossMedia, AdvantEdge u.c. rīkiem) Reklāmas aktivitāšu plāna izstrāde Sponsorēšanas stratēģija

Lasīt vairāk

Digitālie mediji

Mēs piedāvājam: digitālo mediju stratēģija digitālo mediju mērķu noteikšana un efektivitātes izvērtēšana (KPI) digitālo kampaņu izstrāde un īstenošana sadarbība ar viedokļu līderiem e-komercijas kampaņu izstrāde, analītika un optimizācija uzturošās komunikācijas izstrāde un īstenošana (“Always on”) digitālo reklāmas platformu izmantošana (Google Ads, Double Click, Facebook, Adform, LinkedIn, Waze u.c.) konsultācijas klientiem…

Lasīt vairāk

Mediju plānošana un pirkšana

Mediju darījumi Mediju budžeta plānošana un rekomendācijas Mediju plānu sagatavošana (TV, internets, radio, vides reklāma, prese u.c.) Reklāmu izvietošana Kampaņu uzraudzība un kvalitātes kontrole Pēckampaņas atskaites, novērtējums un rekomendācijas Media House ir Google Premium partneris

Lasīt vairāk

Klientu attiecības

Sadarbības procesa izstrāde un īstenošana Citu valstu mediju aģentūru koordinēšana (Baltijas vai plašākā reģionā) Radošo materiālu izstrādes un ražošanas koordinēšana Klientu interešu pārstāvniecība sadarbībā ar medijiem Reklāmas aktivitāšu ietekme uz biznesa rezultātiem (ekonometrija) Individuāli izstrādāta datu analīze un vizualizācija (MS Power BI, Google Data Studio) Klientiem pielāgotas mediju apmācības

Lasīt vairāk