Pētījumi un analītika ir viena no nozīmīgākajām mārketinga sastāvdaļām, tieši tāpēc regulāri nodrošinām klientiem daudzveidīgu tirgus un mediju auditorijas pētījumu izmantošanu, reklāmas reģistra datu apstrādi un analītiku, kā arī piedāvājam individuālu pētījumu izstrādi atbilstoši klientu vēlmēm un vajadzībām.

  • Konkurentu reklāmas datu apstrāde un analītika
  • Individuāli izstrādāta datu analīze un vizualizācija (MS Power BI, Google Data Studio)
  • Reklāmas aktivitāšu ietekme uz biznesa rezultātiem (ekonometrija)
  • Mediju auditorijas pētījumi (Kantar, Gemius)
  • Tirgus un paradumu pētījumi (Live Panel, Atlas)
  • Media House pētījumi (jauniešu auditorijas, biznesa auditorijas, reklāmas pamanāmības u.c.)
  • Klientu pētījumu izstrāde un realizācija